Mår illa, nu igen

Den här gången vet jag att det är för jag har ätit för mycket.
Jag lutar väl typ 90% åt Mia-hållet, hetsar oftast flera gånger i veckan. Kompenserar med svält.
Pannkakor, bröd, pasta, choklad... Det var urgott från början (hade suttit halva dagen och planerat vad jag skulle hetsa när jag kom hem), nu är jag bara äcklad över mig själv och allt jag har ätit. Huvudet snurrar. Jag hatar känslorna efter hets, tänker: Aldrig mer igen. Om några dagar är man där igen. Jag hatar det.
Usch jag är fan sjuk.


Kommentarer
Postat av: a

Brukar också planera alldeles för mycket vad jag ska hetsäta när jag kommer hem... Kan gå och köpa massa skit på ica efter skolan och sen bara äter äter äter jag fast jag inte ens är sugen på det.

Så jävla vidrigt.

2010-02-09 @ 15:58:20
URL: http://lostandnotfound.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

usch.. jag vet precis hur det där känns..

förut, när jag gick 1 6an-7an någonting så var mina ätstörningar som värst och efter en period med grav anorexi och efter att jag missat hela sjuan då jag spenderat den på sjukhus, kom jag in i en sådan där period; hetsa, svälta, planera hets, hetsa, svälta... vet inte varför eller hur jag kom ur det faktiskt, men det är så jävla jobbigt o vara i den sitsen och jag hoppas att du lyckas komma ur den och äta balanserat, som du vill.

och du kommer lyckas med det, jag vet det, du är stark. egentligen, leta lite inom digså hittar du det.

jag tror på dig, du kommer klara alla dina mål!

<3

2010-02-09 @ 16:08:32
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: Ari

Aw, vet hur det är.



-kramar-

2010-02-09 @ 17:47:43
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0