Not pretty today either

Jag blir så härligt glad varje gång jag går till min blogg och har fått några nya superfina kommentarer, ni är så söta så :)<3
Men idag känner inte jag mig söt, inte för jag brukar göra det. Men idag, usch. Tjock, fet, ful och äcklig. Vill inte gå utanför dörren helst, men jag är så mat sugen (har redan käkat för en hel vecka idag känns det som) måste jag ta mig till en affär. Får se om jag orkar det eller om jag fortsätter länsa kylen och skafferiet som jag redan har gjort sedan jag kom hem från skolan. Fick sluta tidigare för det var något möte vi skulle ha som blev inställt eller nått i den stilen ...
AHH, det kryper en myra på väggen. Vart faaan kom den ifrån? :O Tänk om det typ finns ett myrbo någonstans i mitt rum ... Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Dietbloggerskan

Har hetsat idag jag också! Känns inte som om jag nånsin behöver käka igen.. att jag aldrig lär mig! I hate this!!

2010-02-19 @ 21:18:45
URL: http://dietblog.blogg.se/
Postat av: Mötti

Mot myror kan jag tipsa om kanel. De ska tydligen inte vara speciellt förtjusta i det =)

Jag är jättesvag för hets. Från tanke till handling går det typ en halv sekund. kramar

2010-02-19 @ 22:54:46
URL: http://prinsessanlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0