8 saker om mig

Det är alltid spännande att få veta saker om personer, så här kommer lite om mig som ni inte visste! :)


1. Först och främst: Jag ääääälskar The Twilight Saga. Jag tror ingen har undgått att lägga märke till Twilight då det faktiskt finns överallt (!).
Men kort: det handlar om Bella, 17 år som flyttar till sin pappa i Forks, Washington. Där träffar hon Edward (eller Tedward som jag brukar kalla honom) som visar sig vara en vampyr som hon blir förälskad i.

Förutom att läsa böckerna, läsa bloggar om Twilight, lyssna på ljudbok, redigera bilder på Twilight-grejer m.m så älskar jag att kolla på Twilight och New Moon på film :) Nu ska jag inte tjata vidare om detta intresse fast jag så gärna vill....

2. Jag tycker det kan vara oerhört fint med skinn-leggings! Skulle oxå vilja ha det men: det är inte min stil och inget fint med tjockisar i skin leggins:/

3. Harry Potter. Harry Potter. Harry Potter. Någon mer som är helt kär i böckerna? Så bra, kärlek, spänning, humor...

4. Jag är rädd för spindlar, usch!!

5. Det första jag gör när jag ser en människa är att kolla in om hon är tjock eller smal.

6. Jag går i tvåan på gymnasiet, Natur. Det är väldigt stressigt och hur mycket jag än pluggar och verkligen försöker får jag inte bra betyg :( :@

7. De inte tipp topp höga betygen kan bero på att jag är blond och korkad.

8. Sist: jag tycker om att rita. Ritar av mycket bilder på Twilight b l a på Bella, Tedward, The Wolfpack ... men även bilder av mig eller min familj :)

Hoppas ni fick en lite mer klarare bild av mig nu!;)


Kommentarer
Postat av: cherry

sv: jo det gjorde rätt ont :/ :p.



åh kan du inte visa lite bilder du ritat? :)

2010-01-12 @ 14:35:55
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: s

haha du lär ju inte vara korkad om du går natur! Jaa, jag vet, det var riktigt tur!

2010-01-12 @ 15:36:36
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: elli

jag är likadan på punkt 2,3 och 5 :P och håller med icherry, kan du inte visa några bilder? :) take care <3

2010-01-12 @ 15:49:42
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Jo det är sant, förstår :)

2010-01-12 @ 17:11:57
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: ida

jag går med natur 2an ;) as jobbigt verkligen -.-

2010-01-12 @ 19:51:09
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: L

Harry är bäst ;)

Fin blogg du har förresten! Kika gärna in på min :)


Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0