leedig

Har en ledig dag idag, sköönt? Svar Ja.
Ska träna idag! Eller iaf ta en promenad ner till apoteket och köpa koffeintabletter, det behövs :) Sen hade jag tänkt att plugga lite och fixa lite andra småsaker.

Shiet, vad jag nyser. Har nyst fem-sex gånger och jag har varit uppe i 20 min. Jag hoppas jag inte är på väg att bli förkyld :O

Kom att tänka på en jätteknasig dröm jag hade för någon dag sen. Drömde att en i min klass tydligen hade bulimi, sen hände några riiiktigt knäppa saker.
På tal om drömmar, jag har drömt massa gånger att jag har ätit massa och har blivit riktigt feet. En gång har jag drömt att jag var riktigt smal! Kommer ihåg hur tydligt man kände ryggraden och hur platt min mage var. Inspirerande dröm va?!:P

 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: ja :') Tack <3

2010-01-28 @ 13:04:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: M

Hej tjejen.

Åh, ja. Jag köpte också koffisar igår. Dags att se om det fungerar. (Jag hatar kaffe, så kan inte dricka det innan.)Gah! Hoppas att du inte blir förkyldis tjejen! Hade varit jättejobbigt ju. :(



Sv: Nej, kanske inte... :( Men det var betydligt mer kcal än vad det fick vara! Tack! :) Jag kommer nog få sjukt snygga nyckelben när jag har tappat mina 15 kg övervikt! :) De kommer bli jättevackra och djupa. <3 Förmodligen. Förhoppningsvis. Haha.



Puss på dig tjejen stå på dig. <3

Postat av: Ari

Sv; Ja, faktiskt, är helt chockad xD

coh visst har hon :O Är hur avis som helst :P



Haha, har också haft sånna drömmat, antingen att jag går upp 10 kg av en macka eller att jag plötsligt är smal. Att revbenen syns ordentligt, att magen är platt osv, dom sista drömmarna är awesome! Synd bara att man måste vakna upp till verkligheten..

2010-01-28 @ 15:28:14
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0