Stackars lilla (stora) magen

Åt igår. Alldeles för mkt. Har gått upp hur mycket som helst, vågar inte väga mig.
Den här veckan har gått rikigt dåligt, har knappt gått ner någonting. Bara gått upp. Va fan.
Magen mådde inte så bra av allt jag tryckte i mig, stackaren. Den måste bli galen på mig! Först får den ingen mat alls, sen får den helt plötsligt en massa mat. O ibland får den en massa mat som sen försvinner (alltså när jag kräks;)) Inte konstigt att den beter sig konsigt :/

victoria-beckham-mtv-awards-5-v2.jpg image by NrllAless    

Det kallas thininspration!<3

Kommentarer
Postat av: b

Precis så beter jag mig mot min mage med, man undrar ju hur länge den orkar;k



2010-01-30 @ 11:33:12
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Kristina

SV: Jag har nog ritat med rutor typ bara 3 gånger. Men det känns lite som fusk, så jag unviker det och ritar utan "hjälp-medel", eller vad man nu ska kalla det.

2010-01-30 @ 12:18:55
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0