Vikten

Lördag, helg. Vad gör alla idag?<3
Jag har inga direkta planer, ska nog kika på Beck ikväll på TV4+ :) Vet någon vem som åkte ut ur Let´s Dance igår förresten??

Vikten har stått still sen i... tisdags? Skönt att den inte har ökat iaf, det borde  den ha gjort med tanke på hur mycket jag har äitit :O Men vill ju att den ska ner, ner ner! Det verkar inte min kropp vilja eftersom den ständigt har ett enormt sug efter mat och sötsaker ... Kroppen och psyket har verkligen olika viljor. Jag önskar att jag hade ett starkare psyke så jag kunde stå emot mat bättre, om jag mådde bätte psykiskt skulle det vara lättare att gå ner i vikt.
Förra året (typ exakt ett år sen) gick jag ner 8 kg på cirkus 3-4 veckor (närmare 4 än 3 veckor). För jag var lycklig under dem 3-4 veckorna. Då kände jag inte att jag behövde mat för jag levde på lyckan istället. Nu har jag ingen lycka att leva på därför måste jag leva på något annat, mat.

   emo.jpg Emo image by sisirocks123

Take care<3 / Cookie


Kommentarer
Postat av: ida

för mig är det tvärtom, desto deppigare jag är desto mindre matlust .. hoppas du blir lycklig igen då <33

2010-01-23 @ 13:28:27
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0