Back on track

Hellå på er, bloggläsare! Nu är jag hemma igen och ska förhoppningsvis vara lika tillbaka i bloggen:) Resan har varit okej, jag vill inte säga exakt var jag var men i södra Europa kan jag i alla fall säga att jag har varit!

Det har varit riktigt jobbigt ibland att gå så lätt klädd man måste göra i över 30 graders värme (men n i har ju haft samma tur så antar att ni också var tvungna att gå lika lättklätt som jag O.o) men jag har klarat av det. Sedan så trodde jag att det skulle vara mycket värre att äta ute på restaurang, kommer ihåg i våras när jag var på en liten semester och åt ute. Tyckte att det verkligen var jättejobbigt:/ Men nu kändes det inte lika jobbigt, bra eller dåligt? Jag vet inte.
Något jag har kommit på med den här semestern är i alla fall att jag aldrig kommer kunna gå i shorts och bikini utan att känna mig bekväm eller att ingen stirrar på mig för jag är för tjock.

Det var lite kort om min semester, ha det bra i värmen!:)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas att du iallfall är nöjd med semstern. Jag har saknat din blogg så jag hoppas också verkligen att du är tillbaka här lika mycket som du är hemma igen... ;)

2010-07-15 @ 20:16:09
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har saknat din blogg, skönt att du är hemma igen och uppdaterar :P

Hoppas du hade en underbar semester iaf :)

2010-07-16 @ 14:44:01
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Another Alice

Jag var i Thailand i tre veckor! Det var fördjävligt, för jag klarar verkligen inte av att gå i bikini och tunna kläder och sådär! Plus att restaurangätandet ju gör så att föräldrar och syskon vet EXAKT vad man äter och inte äter, så det var bara att äta liksom. Och jag har aldrig varit någon hejare på att spy när folk är i närheten, heller. O.o

2010-07-16 @ 15:29:21
URL: http://anotheralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0