Fräsch, men ändå inte

Idag hände en märklig sak, märklig för att vara mig i alla fall.

Jag var på väg hem från jobbet (cyklar) och tänkte att jag kanske skulle stanna vid affären som ligger på vägen och springa in och köpa godis, om jag orkade.
Så när jag kom fram till affären bestämde jag mig för att gå in, och köpa en mörk chokladkaka (70%) som har citron i sig. Och det var det som var det konstiga, att jag valde att köpa en mörk chokladkaka på 100 g istället för kanske en Marabou chokladkaka på minst 200 g (det har ju börjat komma 230 grammare i fler smaker än bara vanlig numera) plus någon påse med smågodis eller så. Jag kände mig mycket "fräschare" när jag la upp min vara på bandet i affärern, annars brukar jag stå där och skämmas över allt godis jag lassar upp på bandet. Inte för man någon gång känner sig fräsch direkt när man lassar upp sina varor i kassan såvidare det inte bara består av sallad och frukt. Och det gör det ju sällan, eller hur? 

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag tycker att du är det! :)

Mitt bmi kommer ligga på 16,7 då, vad har du för målvikt/bmi?:)

2010-07-30 @ 15:12:34
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Flickan utan vingar

Sv: ok, men jag tror ändå inte du är fet. Jag har lite svårt att förstå mig på bulimi, missförstå mig inte nu, men man kan inte direkt säga ät och unna dig det eftersom ett av symptomen är att hetsäta.

Så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig... Men aa, du får kämpa vidare och ta hand om dig! <3

2010-07-30 @ 20:51:01
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0