Chokladmuffins

Min dator vill fortfarande inte ladda upp bilder, sååå seeegt. Jag som hade planerat att faktiskt lägga upp en bild på mig här i bloggen. Men det får vänta ett tag till, tydligen.

Idag ska jag ligga ute i solen och pressa lite hade jag tänkt och sedan cykla iväg och köpa en present till syrran som fyller 16 år snart, tips på vad man kan köpa någon? För själv har jag ingen aning om vad jag ska köpa ._.

Idag har jag hitintills käkat två chokladmuffins, mums vad gott (o så jäklans onyttigt tyvär). Hallå vill jag fortsätta vara fet eller?! O bli ännu fetare? Svar: ja


OMG, LÅREN!<333


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har köpt 6 muffins..... allt är relativt antar jag. :)

2010-06-24 @ 22:14:51
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0