DÄRFÖR ska det inte bli kul att åka utomlands

Idag har jag varit ute och kört bil med bilskolan :) Gick faktiskt ganska bra, missade väl att kolla i lite speglar och sådär men men:)

Om exakt två veckor åker jag utomlands. Än är det inte försent att börja svälta och gå ner ett par kilo. Men problemet är att jag inte bara kan svälta just nu. Går helt enkelt inte. Så får åka tjock. usch, tanken på att behöva gå runt i shorts utan leggings och visa mina fula och äckliga ben är skrämmande. Jag vill inte! Men jag kan ju knappast gå runt i långtröja och långbyxor i ett medelhavsland där temepraturen är drygt 30 gradur:/ Jag hatar varma länder. Jag vet att jag borde vara glad över att jag får chansen att åka utomlands men jag är fan inte glad, det är lixom inte värt det. Att behöva gå runt i shorts. Nu kanske ni förstår hur mycket jag hatar mina lår, för egentligen tycker jag om att resa och skulle förmodligen nästan älska att resa till varma länder om jag inte hatade min kropp så mycket ._. Ätstörningen förstör ens liv. Så är det bara. Gör att man inte kan njuta av tillvaron, tar massa tid och energi, man kan inte göra vad man vill osv osv....


Kommentarer
Postat av: c

vet hur det är, med att hata sina lår och sina ben överhuvudtaget.

man vill ju kunna njuta av att gå barbent på sommarn, men istället känner man bara panik. nej usch. det är inte kul, men jag ska göra nåt åt saken.

nu jävlar ska jag gå ner! :)

2010-06-16 @ 13:44:05
URL: http://letsgetthinner.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ursch lilla vän. Känns inte alls kul att läsa det du skriver. Önskar jag kunde göra något. Men jag vet inte ens vad jag kan säga som skulle kunna hjälpa. Givetvis har du inte fulare ben än någon annan, speciellt inte då du faktiskt inte är överviktig. Försök tänk så. Sen tänk på att alla har vi lår, det är något naturligt och det är omöjligt att hinna se alla lår i världen på en och samma gång. Med andra ord hinner och vet jag, inte alla titta på dina ben när du är ute. Och de som gör det, vem vet,de kanske är avundsjuka på dina. Det vet du inte. För dig kanske de är hemska, men någon annan kanske älskar dem. Jag vet att du tycker dom är fula men vad har du för bmi nu?! Är det inte över 25 ¨så kan de inte vara hemska. Försök tänk på tant lisa, är du normalviktig så är dina lår normala också! jag vet att jag inte sett dina ben men det är omöjligt att bara benen skulle vara feta/stora om inte överiga kroppen är överviktigt också. Eller hur?!



Önskar att du kunde njuta av solen, få bli brun och ha det gott och slippa alla dessa hemska och falska tankar! För falska tankar är det, det är sjukdomen som lurar dig och din hjärna!

2010-06-16 @ 15:35:36
URL: http://tjatommat.blogg.se/
Postat av: Ari

Vet hur det är, jag vägrar alltid att åka när min familj gör det =/

2010-06-16 @ 23:01:31
URL: http://wheniamqueen.bloggagratis.se/
Postat av: marine

jag HATAR också mina lår. Magen är okej, den kan jag leva med. Men mina LÅR. Äckliga, dallriga. Det är därför jag kör no-carb nu de flesta dagar dessa tre veckor som är kvar tills jag åker utomlands. Jag vill gärna gå ner tre kilo. Tror jag skulle se lite mer acceptabel då. Vet inte. Vill bara vara atraktiv.



Ush. Nu ska jag ut och springa bara för det.

2010-06-18 @ 11:55:52
URL: http://Marines.bloggsida.se
Postat av: Rebecka

Jag vet inte heller vad jag ska säga..

jag såg bilderna på dina ben och dom är inte ens feta ! Dom såg jättebra ut och du om någon kan verkligen visa dig i shorts ! Jag hoppas nu att du kommer ha det jättebra utomlands och att du försöker komma över det här med att gå ner i vikt. för de kan ju bli riktigt farligt. hoppas det går bra iaf och att du har det bra ! Kram

2010-06-30 @ 01:38:34
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: nicole

Folk är så upptagna med att bekymmra sig över deras egna kroppar så det är bara att köra på och leva livet:)



Just nu har jag faktiskt en tävling som kanske passar dig som ska utomlands? det är om ett Hawaiian Tropic sett , var gärna med



//Shoppaholly

2010-06-30 @ 02:25:39
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0