Rubriken är här

Emma: Jaa, smakbit ska vara just en S-M-A-K-B-I-T. Inte halva jävlan grejen man ska "smaka på". Girliga jävlar. Nah, vad gullig du är<3 Självklart gör det inget om du (och alla andra) inte kommenterar, jag vet att ni är här ändå och läser<3

På måndag ska jag verkligen försöka ta mig ur denna förjävliga hetsperiod som har lett till att jag väger 63.4 kg nu!! Min "Högsta vikt" har alltså ökat med ett helt kilo, känns seriöst förfärligt. Så på måndag ska jag försöka få in lite rutin i mitt ätande så vikten inte fortsätter att rusa iväg så jag blir som en kompis jag träffade för några dagar sen. Hon har verkligen rusat i vikt de senaste 1½ åren... Men jag är lite glad för det, hon har alltid varit smalare än mig men nu är det jag som är smalare än henne! Hon hade varit uppe och nosat på BMI 26. Dit vill jag inte hamna. Jag dör hellre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara säga att jag sååå känner igen det där. jag själv hade en lång hetsperiod för ca ett år sen o det gick så långt att jag hamnade på bmi 28. jag hade lagt på mig ca 20 kg!! nu försöker jag banta ner skiten. mitt råd till dig är att ta tag i det så fort som möjligt. du vill inte hamna där jag är, tro mig. rena helvetet. lycka till! kram!

2010-06-06 @ 08:05:28

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0