Det blev något fel i konstruktionen på mig

Gud jag fattar inte vad det är för F-E-L på mig. Jag har hetsat idag igen. Vågens siffror kommer vara skyhöga nästa gång jag väger mig som kommer bli på lördag (tidigast). Jag orkar inte med det här mer. Men jag måste.
Men känslan efter en hetsätning. *Ryser* Man känner sig så fullkomligt värdelös, ful, äcklig. Det finns helt enkelt inga tillräckligt starka ord som kan beskriva hur man känner sig.
Men som vanligt försöker jag ha förhoppningar om morgondagen. Att morgondagen ska bli bra, men jag börjar tvivla redan nu.
Har satt i mig 3000 kcal när jag har ätit upp min hetsmat (choklad) och det är tyvärr inte allt. Jag har mer i magen. Mat som ligger och skaver och gör mig så otroligt fet och äcklig.
Usch på mig. Usch på allt. Men framför allt, U-S-C-H på maten som gör mig fet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du driva en anorexiablogg när du bara äter?

2010-03-17 @ 18:10:08
Postat av: Isa

Usch... Jag förstår känslan! För kanske en månad sedan proppade jag i mig godis för 6000kalorier (!!!), utan att kunna spy. Alltså mat för 3 dagar och mer... Ångesten var enorm! Det är så hemskt. Jag vill bli frisk, jag vill aldrig mer sätta mig själv i de enorma ångest-sittuationerna.



Har du någonsin funderat på att söka hjälp?



Det blir inte bättre med tiden. För ca två år sedan hetsåt jag bara kring 2-3 gånger i veckan, nu är jag uppe i det mångdubbla och hetsäter lätt 2-3 gånger om dagen. Det blir inte bättre.



Ta hand om dig, kramar

2010-03-19 @ 05:21:49
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0