I better keep on walking

Vad skulle jag göra utan er? Jag är ensam utan er. Det är ni som gör att jag orkar med allting. Alla snedsteg som jag gör.
Sitter här på min feta rumpa och känner mig äckligt mätt. Maten står mig långt upp i halsen känns det som. Aldrig mer tänker jag. Men om ett par dagar kommer jag vara där igen, med maten upp i halsen för magsäcken har fyllts med alldeles för mycket mat.
Blev ingen choklad igår trots det var sähär (måttar med pekfingret och långfingret) när att det blev det igår. Men jag tog igen de kalorier jag inte fick i mig igår kan jag ju lungt säga, pannkakor som dryper i fett, en stor porting glass med mycket chokladsås, mackor, lussebulle (!?), kakor ...
Jag är glad att jag inte ska väga mig föräns på lördag, kanske slipper jag lite av ångesten när jag inte vet vilken fetto vikt jag kommer ligga på imorgon. Tur att jag har min stora tjockiströja ren så jag har något att gömma mig i imorgon.

Kommentarer
Postat av: Isa

Vadå inte riktig bulimi? Vad menar du där? Att du inte kräks? Alla bulimiker kräks inte. Enligt det jag läst i din blogg tycker jag att det låter som om du har RIKTIG bulimi.



Så där tänkte jag också för några år sedan: "Men jag har ingen riktigt ätstörning..." och jag önskar verkligen att jag sett allvaret redan då.

2010-03-15 @ 15:45:09
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

stumpi, vad har du ätit då (L)

eller jag kanske inte fick fråga de ?



du är ju alltid duktig annars så ett snesteg gör ingenting.. magen kommer ta åt sig godsakerna, men sen börjar den jobba bort det som den gjort nu den sista tiden (L) stay strong..

vi kommer lyckas..

alla gör vi misstag , (jag som oftast känns det som) men kom igen, vi ska inte ge upp nu!! ,



kom ihåg , det är ändå 80 dagar kvar.. vi ska och har tid tills dess. kämpa på gumman . du är jätte duktig peppkramar i massor

2010-03-15 @ 15:57:15
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: down

du har inte skrivit din vikt för denna veckan! om jag inte får det snart så åker du tyvärr ut ur tävlingen :(

2010-03-15 @ 17:42:28
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: elli

<3

2010-03-15 @ 18:28:05
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag har också en tjockiströja som jag gömmer mig i... Så att alla kan slippa se mitt fett!!!



Take care <3

2010-03-15 @ 19:31:59
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0