Jävla äckel godis

Först kanske 100 g godis. Sen middag (kyckling och potatis). Sen typ 200 g godis. Sen försöka spy spy spy. Gick inget bra och fick bara upp lite. Sen drygt 75 g godis. Sen 36 minuter på crossen (-437 kcal)
Jag är dålig. Nya tag imorn va. Tur att jag inte ska väga mig förens på torsdag, så slipper se en enorm viktuppgång imorn iaf.
Så för att summera dagen:
IN: 2000+ kcal
UT: - (-437)+(-330)= - 767 kcal

Mamma tyckte in om att jag tränade en gång till idag, men det är inte så konstigt. Hon visste ju inte att jag hade ätit nästan 400 g godis precis innan. Det är såå irriterande. Att Mamma och Pappa kommenterar att jag äter lite och så, för jag äter mycket. Bara det att det gör jag när dem inte är hemma så dem märker ju inte det så mycket. Inte konstigt att dem tycker jag äter lite när allt de att jag äter är lite middag som ofta mest består av grönsaker.

Blir jag inte smal tänker jag iaf bli vältränad till sommaren. Hoppas på att spendera minst 1 h på crossen imorn, eller helst 1,5 h men det lär bli väldigt svårt att pressa in :/


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Verkligen! Jag har jättesvårt att komma igång igen! Måste verkligen göra det nu, dock. Det är allvar.

2010-03-21 @ 20:05:48
URL: http://ricecookie.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är jobbigt att fastna i, hets, man vill därifrån man man sitter fast. Hoppas det blir bättre imorgon :)

Postat av: J

men du, tänk på de där hektona du faktiskt gått ner denna vecka redan! sjukt bra ju, fokusera på det! och som du skrev så gick du ju ner trots att du hetsat, så du kanske inte alls har gått upp massor till imorgon trots godiset. du tränar ju jättemycket dessutom, starkt gjort tycker jag:)



ja jag älskar majs haha:D men som du säger det är ju rätt mycket kcal i så jag brukar inte äta det (minimajs däremot, yummy<3) förutom när jag är bakis då för då måste jag ha kolhydrater och hellre majs än vitt bröd eller nåt skräp:)

2010-03-21 @ 20:58:08
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: b

Jag måste ändå säga att du är duktig som tränar fast att du har hetsat, för mig blir lätt att jag bara gräver ner mig och bara äteräteräter och inte tränar als.

2010-03-21 @ 21:39:11
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: m

tänkte på en sak när jag läste det här inlägget, om de kommenterar på att du tränar varje dag så fyll in att staten rekommenderar att man tränar MINST 40 min om dagen (du behöver inte säga att det är promenader de pratar om, inte intensiv träning). då kanske de lugnar sig med det.

2010-03-22 @ 14:54:02
URL: http://sabatjonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0