Kackel kaclel kackel från min sida!

Dagen igår gick bra, förvånansvärt bra! Det blev tacos till middag (love it!). Åt bara grönsaker och tacosås, så himla gott. Det är verkligen ett hett tips! Grönsaker plus massa tacosås!! Kcalsnålt och fruktansvärt gott:) Det satt jag och åt hela kvällen ;)

Ändå hade jag inte gått ner någonting när jag vägde mig, men konstigt nog kände jag på mig exakt vad jag skulle väga. Knäppt! Tänkte att jag har nog gått upp 0,1 kg, av någon anledning. Och när jag ställde mig på vågen, jag hade gått upp 0,1 kg!;) Så motivationen är väl inte den bästa just nu pga av viktuppgången...

Men kan erkänna att min mage såg hyfsat platt ut imorse, är ju alltid trevligt att få känna så:) Men min kropp är väldigt opropotionelig tyvärr, mina ben- herregud. Min mage - helt okej. Mina nyckelben - syns inte alls:/
Armar - fettiga och dallriga.

Kom på igår att jag inte har lagt upp någon bild på min kropp på bloggen. Jag vet att många andra har gjort det därför funderade jag på om jag oxå skulle göra det. Men nej, inte nu. Inte när jag är så här tjock. Kanske när jag väger under 55... Ja. När jag väger under 55 ska jag lägga upp en bild på mig! Då var det bestämt...
Dock kan det dröja ganska långt tag tills jag kommer under 55, bara så ni vet...


Stay strong everybody!<3


Kommentarer
Postat av: Isa

Det kan bero på olika saker, som jag skrev så förlorar kroppen en hel del mineraler vid kräkningar och brist på magnesium kan ge värre mensvärkar.



Det kan även bero på att du äter mycket dålig mat under hetser med mycket omega6 fetter som är inflamatroriska, då kan tillskott av omega3, som å andra sidan hämmar inflamationer hjälpa.



Precis som jag skrev :)

2010-03-07 @ 10:42:58
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

love that picture ! ♥ . hon är så enormt fin och man blir peppad av att se fina personen i otreolig kroppar ! fya .



tack för pushningen gumman ♥ !!! behövde det verkligem. jag ska verkligen komma igång imon igen. jag lovar.. jag ska peppa mig själv och lyckas . är ju pinsamt att ens berätta för er att man failt så nu ska det bli ändring !!! <3<3 tack så jätte mkt !!



jag ska ha kvar bloggen så länge soom jag håller mig till schemat och jag lovar att göra mitt yttersta <3<3 ♥ . du är så otroligt snäll så det finns inte ! tack hjärtat!

2010-03-07 @ 10:59:25
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Isa

Aha oj ursäkta, jag bara antog att dukräktes. Jag skrev inte så mycket om omega3, så då förstår jag varför du undrade :)

2010-03-07 @ 11:37:56
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0