Noll motivation :O

Börjar sent idag så det är därför jag är kvar hemma och kan uppdatera! Körde typ 15 min på crossen, skulle egentligen köra en halvtimme men asså hade verkligen NOLL motivation. Klarade inte mer. Så blev väl 150 kcal brända på ett ungefär.
Jag känner på mig att dagen inte kommer gå som jag vill. Men jag ska kämpa, det ska jag göra. Men ibland räcker det inte alltid till tyvärr.
Nu måste jag sticka och duscha så jag hinner till skolan. Kram kram på er<3

jag ska köpa lackleggings när jag ligger under 54 kg, åh jag jag längtar!:)


Kommentarer
Postat av: J

sv: ja det är galet härligt att känna sig glad! jag har 17,7 i bmi. tycker dock inte att det stämmer på mig då jag har så smal benstomme, för det är likadant med mina systrar - dom är fullkomligt normalsmala men bmi visar ändå på undervikt. så det är därför jag gå mer på vad spegeln visar än bmi:)



15 min på crossen är såå mycket bättre än ingenting, 150 kcal är ju faktiskt en del ändå! var nöjd med att du inte lät bli helt och hållet eftersom motivationen låg på noll:) kämpa kämpa kämpa idag nu, jag hoppas att dagen kommer gå PRECIS som du vill! så fina thinspo bilder förresten i inlägget under, speciellt den andra bilden. stay strong nu<3



2010-03-23 @ 10:43:41
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: avalanche

åh jag skulle också vilja ha en crosstrainer hemma, men mina föräldrar skulle nog inte köpa en :/ din blogg är bra :) <3

2010-03-23 @ 16:11:07
URL: http://cutthecrap.devote.se/
Postat av: Anonym

Lackleggins kommer ju hinna bli omoderna!

2010-03-23 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0