Planer inför v. 11

Ska dela med mig av mina planer inför nästa vecka tänkte jag :) Den här veckan har jag kört 90 % svält, 300 kcal per dag ungefär. Dock ingen träning för att jag har varit lite sjuk:/ Det har gått väldigt bra faktiskt, förutom halva torsdagen och fredagen som inte gick bra. Men annars har det gått bra:)
Planerna för nästa vecka är att jag ska träna varje dag, 30 minuter på crossen och 8 minutes abs+buns. Om jag tränar varje dag är det tillåtet att äta lite mer (men nyttigt) än vad jag gjorde den här veckan. Behöver inte gå ner så mycket den här veckan egentligen, har mens så antar att lite av min vikt är bara vatten som jag samlar på mig innan mensen så hoppas att vikten sjunker lite om ett par dagar för vikten imorse var inte så rolig...
Så alltså: träna och äta nyttigt är planen.
Sitter här och läser träningstips och bantningstips som jag har gjort alltför många timmar de senaste veckorna... Men hej svejvs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0