Upp som en sol, ner som en...

Tja tja!:) Just nu är jag på hyfsat humör men eftersom mitt humör liknar min bloggstatistik (upp och ner:P) lär jag snart ligga på botten och kravla igen.
Anledningen till att jag är på bra humör är för att jag fick vittna en stor viktnedgång när jag ställde mig på vågen imorse. Det kändes bra.
Vad som känns mindre bra är att det är lördag idag, den officiella godisdagen! O jag har mycket godis hemma, förstår mig inte på mig. När jag var i Spanien hittade jag typ 350 g's chokladkakor för typ 18 spänn (alltså billigt). O jag är en sån så hittar jag billigt godis måste jag köpa! Jag får lixom ångest typ av att inte köpa det. Hur skumt som helst. Sen får jag ju dubbelt så mycket ångest när jag äter godiset. Men det känns som hur jag än gör får jag ångest. Jag ville inte ha ångest och må dåligt när jag va i S. så jag köpte chokladen såklart.
Så nu ligger den här hemma och bara väntar på att bli uppäten. Men det är inte allt, jag har mer godis också. Ni vet såna där Tyrkisk peber eller vad dem heter? Såna har jag också. O lite annat "smått & gott". Jag är godisets konung.


Ha en bra lördag allesammans, o stay stroooong!<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det var verkligen jätte häftigt! :D <3

2010-03-06 @ 12:11:42
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Jos

Ta kontrollen ! Lägg fram godiset och titta på det samtidigt som du tänker fan va äckligt. Att äta detta är ju som att ta fett och sätta det direkt på magen och låren. Usch. Och sen tar du fram ett äpple och va åh, va gott. Om jag tar detta ist för det där ÄCKLIGA godiset kommer jag snart se ut som jag kommer direkt från en VS modevisning.



Jag vet att du kan klara det. <3 STAYSTRONG!

2010-03-06 @ 12:12:52
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: Jos

SV: haha okej, aa jag brukar tänka så och det hjälper faktiskt. det är roligt att vara tillbaka <3

2010-03-06 @ 12:31:32
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

då är vi två: / du skulle sett den påsen jag köpte härommdagen . / PINSAMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-07 @ 09:26:25
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0