dålig ursäkt

Förlåt mig för gles uppdatering de senaste dagarna (veckorna?). Har helt enkelt inte suttit vid datan, har väldigt mycket i skolan så här på slutatampen men börjar dock se att alla prov och inlämningsuppgifter börjar glesna... Men än är det inte över. Slutar skolan om 13 dagar. Läskigt. O jag har svikit mig själv, grovt. Jag lovade mig själv att aldrig ligga permanent på över 60 kg. Nu har jag legat på 62 i drygt 3 veckor tror jag. Det är fan permanent. Åh vad jag är d-å-l-i-g!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa! <3

2010-05-26 @ 16:01:25
URL: http://letsgetthinner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Don´t take order from a cookie - because pretending that you only want to get thin and dont have an eating disorder hurts more than actually doing something about your problems

2010-05-26 @ 18:05:50
Postat av: skaparvingar

vännen, ta det lugnt och kämpa vidare.. var lite snäll mot dig själv och njut de sista veckorna, de kommer inte tillbaka.. efter avslutningen kör hårt du om du vill men tillåt dig andas lite nu innan :)



take care!

2010-05-27 @ 09:54:21
Postat av: marine

Jag tror aldrig att en ätstörning akn bringa en lycka, och om du ska vara ärlig, så tror väll itne du det helelr?

2010-06-02 @ 09:54:44
URL: http://firstfrenchkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0