Fjärilarna i magen kommer löpa amok

Fan, jag ställde mig på vågen igår morse. Det hade jag inte trott om jag hade misstänkt att jag hade gått upp så här mkt. + 1,8 kg på ungefär 5 dagar. O mycket har jag faktiskt inte ätit. Förstår inte...
Som vanligt svängde jag förbi affären efter skolan, plockade ihop en påse med naturgodis på drygt 300 g tror jag, 250 g choklad och två klubbor...
Hjälp.

I skolan är det stressigt, börjar ju dra ihop sig nu... Mycket prov och så sista månanden, som alltid.
O imorn ska jag kanske åka hem på en fika till en kille/pappa jag inte känner, för jag kanske ska vara barnvakt till hans son. Nervös!!! Jag kommer typ dö. Om jag ens lyckas ta mig till hans hus? Kommer ju vara så sjukt nervös... Jag tycker om barn och så men jag har typ noll erfaranhet. Fan, varför sa jag ja till att träffas och prata?!

Kommentarer
Postat av: LiljaLill

Sv: Så du ska jobba på en kyrkogård?

Jag sökte iaf inom Stockholms kommun :P



Nationella gick okej, dock förstår jag inte hur alla kan läsa så sjukt fort :o Vissa gick redan efter 45 min, medan jag satt tills sista sekunden var kommen.

Taskigt också att man skulle skriva vad MP stod för när det inte ens stod! Och den där skotska dialekten i hörövning haha, vilket skämt! ;D fattade nästan ingenting :o och jag som ska ha vant mig vid engelska dialekter eftersom jag bott här i nästan 1 år!

Ett VG fixar jag nog :)

Hur gick det för dig?

Kram xx

2010-05-07 @ 22:04:29
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: b

Åh, mysigt att vara barnvakt!!:] Hoppas du vågar.

2010-05-07 @ 22:49:28
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

Sv: Haha nej jag bor i London, men man hör olika dialekter vart man än befinner sig. I princip aldrig hört skotska :o

Var i Sverige bor du?

Kram :)

2010-05-08 @ 11:03:21
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

Sv::D Vilket gymnasium går du på? Skulle vara kul att lära känna någon som också bor i Stockholm (känns som att alla med skinny-bloggar bor i Gbg :/ )

Min email är : [email protected]

Men bara om du vill såklart ;)

xx :)

2010-05-08 @ 12:06:59
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0