Fruktansvärt trött...

Shiet, jag är fruktansvärt trött och har ont i huvudet men jag har prov imorn så det blir till att försöka plugga nu! Var på ett studiebesök på en djurpark idag, va tvungen att gå upp halv fem imorse ._. Det sög kan jag säga. Sen kom jag inte hem förens vid halvåtta tiden.

Ska ta en kopp te och äta choklad, buu för chokladen men klarar fan inte av att kämpa emot maten just nu. Det går verkligen upp och ner, helt plötsligt är jag inte sugen alls på mat och sen finns det vissa veckor som denna när allt jag tänker på är "Jag vill ha mat mat mat!!"

Kommentarer
Postat av: -

sv: Jag är 16 :)

Postat av: fruit

hatar huvudvärk!

och precis sådär med maten är jag med, det suger ganska hårt :/ <3

2010-05-12 @ 15:17:56
URL: http://onlyfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0