Kluven

Har någon haft muntliga natinoella i eng B? Har det imorn. Det kommer inte gå bra, snälla lite hjälp?

Dagen igår gick heeemskt. Typ 500 g naturgodis. 2000 kcal bara på det... Förlåt för dålig uppdatering i bloggen, har inte tid, lust eller ork just nu. Men det kommer. Det kommer:) (Hoppas jag) Mår så otroligt dåligt just nu, kan inte sluta äta. Min kropp har ingen botten just nu, äter. O äter. O äter. Utan att känna. På något sätt är det skönt, men samtidigt HATAR jag det. Jag är kluven mellan två viljor, äta eller vara smal?

Kommentarer
Postat av: Lisalove

Gumman<3. Vet precis hur det känns:(. Och det jobbiga är att stressen över att man borde vara smal/äta mindre gör att man typ ger upp och hetsar ännu mer. DU bestämmer och hur ditt liv ska se ut. Ha tålamod med digsjälv,lägg upp en matordning som du klarar att hålla dig till,och gör du ett litet snedsteg är det okej,bara du följer planen sen. Och funkar den inte får du kanske slipa lite på den. Försök att släppa på stressen. Vill du så kommer du lyckas! Och hellre långsammare och hållbart. Kramar<3

2010-05-16 @ 16:29:29
Postat av: Hillary/Emmy

Lollipopland.blogg.se. Har nu skaffat en ny blogg perfectbones.blogg.se ;)

2010-05-16 @ 19:20:23
URL: http://perfectbones.blogg.se/
Postat av: Isa

Åh jag vet exakt hur det är. Jag hatar att behöva välja mellan mat och vara smal. Jag hatar hetsen man får ibland och den fruktansvärda ångesten som kommer efteråt!

2010-05-16 @ 22:22:24
URL: http://[email protected]
Postat av: b

Uh, nationella i engelska b verkar inte höjdare. har precis haft det i engelska a, mycket lättare än b antar jag.

2010-05-17 @ 17:14:32
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: linda

åh jag vet att ingenting man säger hjälper, men snälla ät fast på ett vettigt sätt. sluta överäta men lägg upp ett matschema. typ frukost - havegrynsgröt med hallon, lunch - nån härlig sallad, en frukt eller en skiva bröd bakad på pumpafrön innan middagen och så en portion middag. du kommer vara smal, men aldrig behöva gå hungrig, aldrig behöva överäta och aldrig ha ångest. du inser väl att du ALLTID, hela livet, kommer behöva svälta dig själv för att förbli smal, om du fortsätter på samma sätt som du gör nu? ät nyttigt, regelbundet och kontrollerat så kommer du vara himla smal och himla glad. puss.

2010-05-17 @ 21:35:40
Postat av: Anonym

Jag vet precis hur det är, känslan man får när man inte får nåt stopp på ätandet.

Stay strong :)

2010-05-18 @ 07:37:09
URL: http://letsgetthinner.blogg.se/
Postat av: elli

Hur gick nationella sen? :)

2010-05-20 @ 12:40:28
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0