Reder ut lite saker

Till Namnlös kommetar till förra inlägget: Jag är inte gravid (jag är ju oskuld pinsamt nog) och "pappan till barnet" handlar inte om mina barn utan ett barn jag kanske ska vara barnvakt åt då och då. Nu är det utrett.

Har haft körlektion idag, gick väl sisådär:) :S Känns som jag saknar vissa viktiga grunder typ. Så känns lite jobbigt. Men jag ska nog få kläm på dem tids nog!

Jag har inte läst era bloggar på jättelänge! Eller jag läser typ tre fyra varje dag, that´s it. Jag har inte ork/tid att läsa alla bloggar jag egentligen vill läsa. Det är tråkigt.

Dagen gick bra matmässigt tills jag kom hem från skolan, som vanligt då alltså...

Glöm inte att kolla på Top Model kl. 20 ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kristina (fd anaandalittlemia)

HATAR ATT KOMMA HEM FRÅN SKOLAN OCH FÖRSTÖRA DAGEN!!! Gosh...

2010-05-10 @ 23:00:07
Postat av: -

Äsch, jag är också oskuld :) Hur gammal är du? :)

Postat av: Lisalove

Jag sliter också med körningen. Men det går nog bättre för dig som är mkt yngre än mig,ska du se:). Kramar<3

2010-05-11 @ 18:30:07
Postat av: WBMW

Du är inte ensam, jag är med oskuld. Fan i helvete att jag visar min feta kropp för någon. Men jag skäms ändå inte för det.

2010-05-25 @ 22:43:33
URL: http://wbmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0