Lördag

Tjea, idag fyller (store)syrran min 20 år så det blir tårta och godis idag:) Men jag har tur, vi ska äta en rätt med en massa grädde, bacon och kyckling i (äter varken grädde eller bacon (eller jo grädde kan jag äta till tårtor och så men inte i mat)) men min syrra sa att hon kunde spara lite kyckling till mig så jag ska äta ris och enbart ungsgrillad kyckling:D Perfa jue.

Jag och min kära lillasyster följde med våra föräldrar när de skulle shoppa mat så har sprungit runt lite i affären så det är ju bra, motion är ju alltid motion;)

Ska alldeles strax käka lunch! Tonfisk med majs och chilisås. Sweet!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Låter bra. :)

Min kusin har födelsedagsfest idag haha ^^

2010-10-16 @ 14:24:46
URL: http://thingeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0