Matdagbok 20101016

Känns som jag har ätit på tooook för mycket idag...

Frukost: 1½ bit scones, 1 kopp te, 1 ruta Marabou Mjölkchoklad
Lunch: ca 100 g (?) tonfisk, majs, chilisås
Mellis: 1 macka, 2 dl yogurth, 1 litet äpple, en bit kaka, kaffe med mjölk + ca 50 g godis + ½ ask läkerol
Middag: 1 bit ungsgrillad kyckling, lite ris, sallad, gröna bönor
Kvällsfika: 1 bit tårta (mandelbotten med grädde med kaffesmak), kaffe med mjölk
Övrigt "kvällsätande": 5 dumlekolor, 1 Riesen, ca 100 g Malaco Truly Juciy, 1 kopp te.

Tror jag fick med allt! Mycket onyttigt. Fy på mig. Men så länge jag håller igen under veckan går det ju faktiskt bra att äta på helgen, eller hur? *Försöker övertyga mig själv*

Juste, lite motion på det också.

30 min promenad
1 h handlande
(inte så mkt men liiiite kalorier bort iaf)

Får se om jag vågar väga mig imorn, just nu lutar det åt inte-väga-sig-hållet men får se hur jag känner imorgonbitti!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Uh. Blev endel ätande för mig också igår. blä

2010-10-17 @ 10:41:45
URL: http://thingeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0