Överge äs-bloggar??

Alltså. Jag borde verkligen sluta besöka äs-bloggar. Ska jag någonsin kunna bli frisk kan jag väl inte gå in och läsa hur redan smala flickor äter pytte pytte lite och tränar som galningar. Det gör mig inte frisk av att sitta och läsa sådana bloggar. Så varför läser jag dem? Jag vet inte! Jag har läst dem så länge så jag vill ju fortsätta att läsa hur det går för dem i deras liv, hur maten går, hur det går med vikten osv osv.
Det som är ännu dummare är att jag själv bloggar i en äs-blogg. Gå tillbaka och läs tidigare i arkivet så har jag skrivit exakt samma saker som andra äs-bloggar. "Är ganska nöjd med dagen, har ätit 300 kcal plus tränat. Har gått ner 2 kg på några dagar, vad bra jag är". Borde fan byta blogg så jag inte behöver tänka på denna äs när jag skriver ett inlägg!! Nog om detta. Nu byter vi ämne tycker jag.

Idag var jag förresten på Forskardag på Stockholms universitet, mycket spännande. Eller inte. Men blev jätteglad över att det var på en onsdag för jag hatar verkligen onsdagar:) Börjar tidigt och slutar sent plus att min mage brukar gör riktigt ont just på onsdagar:( Så det var skönt att få komma hem typ 2 h tidigare än vänligt plus en lite välbehövd sovmorgon!

Var lite busig och köpte 100 g Marabou 70 % Mint, den är såååå sjukligt god. Mumma på den asså! Så ska käka lite choklad och plugga lite, jobbigt... Men har en labbrapport ska måste bli klar plus att jag har två prov nästa vecka ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0