Biggest loser

Åkte inte till skolan för att göra provet i fredags, kändes så jobbigt att behöva sätta sig på bussen för att ta sig till skolan, skriva provet och sen åka hem. Så jag sket i det. Känns ju fett ovärt att jag har lagt ner en massa timmar på att plugga till det där jävla provet som jag sen inte gör. Irriterande.
Fick såklart ångest senare under dagen att jag inte hade åkt och gjort provet men gjort är gjort antar jag.
Är nästan frisk nu, var i skolan idag och så. Ska ta ett lätt träningspass medans jag kollar på "Biggest loser Sverige". Ska ni också se det?:)

Var och shoppade lite nyss i affären, köpte svenska äpplen (mums), aprikoskräm (de hade inte hallon:( eller jo, men bara sådan med typ 17 gram socker per hundra gram ._. Min har typ 3 gram socker per hundra gram, liiiite bättre) och yoghurt (0,1 procent fett). Mums!

Kommentarer
Postat av: danni

Jag älskar din header. Den känns frihet, på något vis.

2010-09-13 @ 21:21:54
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: elli

vad är det för märke på krämen? :)

2010-09-13 @ 21:34:50
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: elli

Åh vore jättegulligt att kolla upp det :) Ja, fick ett mail om att om jag inte raderade det stötande innehållet som uppmanade till typ.. anorexia? så skulle de ta bort min blogg :/

2010-09-13 @ 21:52:15
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0