Jobbig mage

Gah, vet ni vad. Jag får så sjukt ont i magen på eftermiddagen:( Det är hemskt. Smärtan gör att jag vill gå framåt böjd för då känns det lite bättre. Eller sitta still och inte anstränga mig. De är särskilt de dagar jag slutar lite senare (typ efter halv tre tre) som det gör riktigt ont i magen. Idag var det inte kul. Och för att det inte ska göra lika förbannat ont måste jag verkligen spänna ut magen, så den står rätt ut. Därför måste jag alltid tänka på vad jag har på mig och jag kan spänna ut magen eller inte. Svinirriterande!!! Någon mer som har detta problem? Gör typ ont i lite olika delar av magen och ibland känns det som den fylls med luft så den pressar på organen så det är därför det gör ont. Som tur är försvinner magontet i alla fall ganska snabbt, efter jag har kommit hem, ätit och tagit lugnt. Då brukar det försvinna, men bäst vore det ju om det inte kom alls?
Snyft:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har likadant. Det blir så för mig under långa skoldagar och för mig tror jag att det är massa luft i magen? Annars vet jag inte vad det skulle vara?

2010-09-08 @ 21:38:02
Postat av: a.

så brukar jag också få. kan varken sitta, ligga, eller slå upp. brukar hjälpa lite att röra på sig, men det är ju inget man vill just då. brukar åka hem tidigare ifrån skolan om det händer och det går alltid över när jag kommit hem och börjar ta det lugnt. för mig kommer det iallafall om jag är stressad. så det skulle kunna vara det.

2010-09-08 @ 22:25:03
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: Minns

Prova detox eller nått, eller att käka fiberrik mat :)

2010-09-09 @ 17:34:51
URL: http://growthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0