Nervös inför morgondagen, ja!

Wow, imorn har jag bara 2 lektioner (varav en bara är 40 min)! Det betyder att jag kommer komma hem vid halv tolv-tolv. Då måste jag alltså äta lunch hemma, nu blir jag nervös:( Risken för att jag äter jätte mkt är tyvärr ganska stor men jag får försöka hålla mig i skinnet! Försöka sysselsätta mig. Gå på promenad om det är fint väder kanske?
Det ska nog gå bra. Kanske?

Åh, har en svenska uppgift som ska vara klar tills imorn. Jag hatar svenska! Nu ska vi skriva något repotage om en bok som jag inte kommer ihåg mycket alls om, dessutom handlar boken om kärlek bland annat. O jag är ju ingen person som är expert på kärlek precis.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Mitt bmi ligger på runt 20. Förskräckligt äckligt.. :(

2010-09-22 @ 21:19:34
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/
Postat av: sandra

klart du klarar det! :)

2010-09-22 @ 21:55:15
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0