Plugg, tv, träning...

Så:) Har rensat lite bland mina länkar, behövdes verkligen för det är länge sen jag besökte alla mina länkbloggar varje dag! Har faktiskt inte lust med att besöka så många bloggar, varje dag! Tar för mycket ork.

Har inte gjort så mycket hitills idag förtuom att jag har varit i skolan. Usch måste göra matte kom jag precis på ._. Fan också! Matte E är inte rikigt min grej direkt.
Har inte käkat mellis än, ska göra det när jag ska kolla på "The Secret Life Of the American Teenager", som börjar halv fyra. Efter det kollar jag på den sista halvtimmen(och den bästa halvtimmen) på Top Model. Efter det: Plugg!

Förhoppningsvis ska jag träna idag. Med mamma i såna fall, blir 1 h jympa då:) Med både styrka och kondition. Kondition kan jag ju träna hemma (har ju både crosstrainer och motionscykel) men styrka är jag inte så bra på att träna hemma. Visst, man kan ju göra situps och såna saker men jag orkar helt enkelt inte:O
Men om ni vill ha magmuskler kan jag tipsa er om 8-minutes abs tror jag att den heter, riktigt bra. Gör den ett par gånger i veckan och om bara kanske 2 veckor kommer ni ha mycket mer magmuskler än innan ni började med magträningen!^^

    

Kommentarer
Postat av: lucke

sv; brukar kolla in den ibland.

2010-09-27 @ 15:07:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: M

sv: jag hade BMI 20,6 på morgonvikten idag. vad har du för BMI?



lycka till med träningen förresten! jag ska försöka ta mig ut och springa, gått 2 h idag redan...

2010-09-27 @ 15:24:54
URL: http://sabatjonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0