Träning

Puh, tränade 30 minuter på min crosstrainer som står nere i källaren framför teven. 30 jäääääkligt jobbiga minuter. Körde på så jag trodde att jag skulle dö, allvarligt talat... Känner mig fortfarande lite skakig fast det var typ 1½ timme sen jag slutade träna.

O nu sitter jag här och tampas med ett evinnerligt sötsug. Ska försöka äta lite, macka och yogurth. O te! Det är gott.
Vill bara passa på att tipsa, köp Yoggi mini (typ 35 kcal per dl) eller lågkalori kräm (25 kcal per dl)! Riktigt bra och rättså kalorisnålt:)


Kommentarer
Postat av: Alice

ÅH. Har du en egen crosstrainer i källaren? Fan vad avundsjuk jag blir.

2010-09-20 @ 15:44:22
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: skinnylove

crosstrainer i källaren låter inte helt fel! Jag har läst en bok som handlar om mat osv, där det står att lågkaloriyoughurt/kräm innehåller ett ämne som gör att man blir mer sötsugen. Så mitt tips är att du äter lättyoghurty som är osötad, tror det är 40kcal/dl. Lycka till!

2010-09-21 @ 07:33:54
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här tack:

Namn:
Kom ihåg mig!
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0